هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» شنبه 15 اردیبهشت 1403  9:25 PM
----------------------------
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:18 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
دوشنبه 20 مهر 1394  1:36 PM
مهدی تکابی: طبق قانون، دوره 6 ماهه قابل تمدید است

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، گفت: طبق قانون تا آماده شدن شرایط انتخابات، دوره 6 ماهه یک تا 2 ماه قابل تمدید است.

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، مهدی تکابی در گفتگو با  خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان   در خصوص حضور کره شمالی در اصفهان گفت: ما از تیم کره شمالی دعوت کردیم تا در زمان فراغتش به ایران بیاید. این درخواست را از قبل به سعادتمند ارائه داده بودیم و حالا هم کره‌ای ها برای یک ماه به ایران آمده‌اند و هم‌اکنون در دو نوبت صبح و عصر با خانم‌ها و آقایان ما تمرین برگزار می‌کنند.

وی در ادامه در خصوص اینکه کره‌ای‌ها فقط در اصفهان می‌مانند یا خیر، گفت: تیم کره شمالی برای اردوی آماده‌سازی و ارتقای کیفی بازیکنان ما به ایران آمده و در اصفهان می‌مانند، ولی با توجه به روابط خوبی که داریم، می‌توانیم برای اردوهای دیگر همکاری‌های لازم را داشته باشیم.

تکابی در خصوص  اینکه آیا بازهم برنامه برای دعوت از اشخاص و تیم‌های خارجی وجود دارد یا خیر، اظهار داشت: سیاست کلی ما در خصوص خارجی‌ها استخدام یک مربی سطح بالا است و چند گزینه هم در اختیار داریم و با نظر فدراسیون تنیس روی میز مربی تمام وقت خارجی هم خواهیم داشت. در حال حاضر هم از کیفیت مربی کره‌ای راضی هستیم و با توجه به اینکه خودم مدتی در لیگ برتر بازی می‌کردم، تا حدودی از مربی شناخت دارم و از کیفیت آن راضی هستم و تا آخر هفته جلسه‌ای در این خصوص خواهیم داشت.

مهدی تکابی در خصوص عملکرد ملی‌پوشان هم گفت: به نظر من تنیس روی میز روند رو به رشدی را طی کرده و در مسابقات آسیایی نتایج بسیار خوبی را به دست آورده است. البته یکسری بحث‌هایی را مطرح می‌کنند که تیم‌های هند و کره شمالی با ترکیب‌های اصلی به مصاف ایران نیامدند، ولی ما نباید با این حرف‌ها این پیروزی شیرین را به کام خودمان تلخ کنیم.

خود من فکر می‌کردم که بهترین مقامی که می‌توانیم کسب کنیم، نهم به بعد است و فکر می‌کنم حتی کارشناس‌ها هم چنین نتیجه‌ای را می‌خواستند و به دست آمد. در خصوص تیم هند هم باید بگویم ساختار پینگ‌پنگ هند بسیار با ما متفاوت است و از ما جلوتر هستند.

 در هند سرمایه‌گذاری وجود دارد و مربیان خوبی به این کشور می‌آیند، همچنین بازیکنان خارجی خوبی برای تمرین و مسابقه به این کشور سفر می‌کنند. در مجموع ایران با هند از لحاظ سرمایه‌گذاری قابل مقایسه نیست، اما حتی زمانی هم که کمال آچنتا در تیم هند بود، مهران احدی و عالمیان توانسته بودند این بازیکن را شکست دهند و احتمالا بازهم می‌توانستند این کار را انجام دهند.

 

ساختار پینگ‌پنگ کره شمالی هم که از پایه بسیار قدرتمند است، ولی اینکه ما توانستیم این تیم را شکست دهیم، به معنای آن نیست که دیگر از هند و کره شمالی بالاتر هستیم.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان در خصوص برگزاری انتخابات هم اظهار داشت: همواره وزارت ورزش سیاست کلی در خصوص برگزاری انتخابات داشته و قانون‌مدار بوده و در خصوص سایر فدراسیون‌ها هم خوب عمل کرده در خصوص انتخابات تنیس روی میز هم طبق قانون زمان 6 ماهه ریاست فدراسیون تا آماده شدن شرایط انتخابات یک تا دو ماه قابل تمدید است.

نکته‌ای هم که بسیار اهمیت دارد، این است که خود سعادتمند هم مشتاق است تا هرچه زودتر اقداماتی جهت برگزاری انتخابات صورت بگیرد.